JULKLAPPAR

2012-12-26 @ 13:36:00 - Dagbok/Vardag
 

Jag får ursäkta att jag låter lite irriterad i videon, tog ett tag att spela in den eftersom jag suger på att göra videobloggar och det är så fruktansvärt svårt att spela in en videoblogg utan att se helt uttråkad ut. Men här får ni iallafall julklappsvideobloggen!!



  m

gillar hur du slänger bak alla kläder när du visat dom haha! ;)

2012-12-27 @ 12:30:59
Hemsida: http://miinabrun.blogg.se

  lovi

hahahhahaa i know the feeling bro!!! vet inte huuuur många jäääävla videobloggar jag spelat in men antingen så är det nånting fel! ser förjävlig ut, kameran har slutat filma mitt i allt (!!!!!!!) eller kan inte öppna dem i programmet på datan, går inte att ladda upp på youtubeeeeeeeeeeeeeee. DÄRFÖR, min vän, som jag aldrig nånsin får upp en bajsig video!!

Svar: hahahahahahahhaha!!!!
Emma Surell

2012-12-28 @ 11:56:19
Hemsida: http://lovisaerika.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]