LONDON

2012-12-28 @ 12:19:50 - Texter

Jag fick en utmaning med elva frågor men eftersom jag redan har gjort en sådan utmaning så väljer jag att svara på en av frågorna istället. Vart jag skulle vilja flytta om jag kunde.

Jag har en liten dröm, eller den är väl rätt stor, att jag ska flytta till London någon gång i mitt liv. Jag tror inte att jag kommer göra det men jag skulle verkligen vilja det. Jag vet inte riktigt varför jag vill dit, vet inte vad jag skulle göra om jag nu flyttade men vad jag vet är att jag älskar London. Jag har varit i London ett antal gånger så det känns lite som ett andra hemland liksom. Om jag skulle flytta någonstans skulle det vara dit.

Jag älskar allt som hör med London att göra så, det skulle vara ett enkelt val. Tänk vad coolt om man skulle göra det någon gång. Iallafall vara där ett längre tag än 3-4 dagar. My dream

Har ni någon dröm om att flytta någonstans, isåfall vart?




  Alice

London är en fin plats att besöka. Men jag tror aldrig att jag kommer flytta dit. Men kanske bo där i något år eller så. :)

Svar: Nä, tror inte jag kommer flytta heller, men det skulle vara sjukt kul!
Emma Surell

2012-12-28 @ 14:11:00
Hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se

  Klara

Har alltid velat åka till London :D Troligtvis ska jag dit i maj :D

2012-12-28 @ 15:59:55
Hemsida: http://www.klaravictoria.blogg.se

  Rebecka Vigren - Fotoblogg

skulle jättegärna vilja besöka London, men vet dock inte om jag skulle vilja bo där. Gillar Sverige jättemycket att bo i, så jag skulle nog inte vilja flytta utomlands, inte för gott i alla fall. Skulle dock vilja bo ett halvår eller så någonstans i Afrika, kanske Kenya, Tanzania eller Zambia

Svar: Ja, skulle nog inte heller vilja flytta för gott, älskar sverige men det skulle vara roligt ett tag, att prova iallafall!! :)
Emma Surell

2012-12-28 @ 23:22:52
Hemsida: http://www.rebeckav.blogg.se

  Jennifer

London är ett ställe som jag skulle vilja flytta till under en kortare tid.
Det verkar vara en härlig stad med mycket charm. Måste också säga att din blogg är hur bra som helst och att vi har samma intressen gör det bara ännu bättre.

Svar: tack ska du ha!
Emma Surell

2012-12-30 @ 11:49:10

  Anna

Hej, jag har bara en fråga angående London. Jag ska åka dit i vår men vi har ingen aning om vilket hotell vi ska bo på. Eftersom att du varit där så kanske du skulle kunna ttipsa om det hotellet ni bodde på,skulle vara jättesnällt. Förövring älskar jag din blogg, jag fotar själv och jag har fått så otroligt mycket inpiration från din blogg. Ha det super, kram!

Svar: För det första Tack!! Helt ärligt så har jag inte så stor koll på vilket hotell vi har bott på, jag har ju varit där tre gånger och alla har varit bra så jag antar att det finns många bra där. Ett tips är att boka ett hotell rätt så nära oxford street, det är runt där som allt händer egentligen! :)
Emma Surell

2012-12-30 @ 21:55:54


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]