NEW YORK

2012-06-29 @ 20:19:46 - Resor
Jag har fortfarande väldigt många bilder från New York som jag inte har visat er. Kommer absolut inte visa alla eftersom vissa inte är intressanta men ibland kanske det kommer upp något. 


Denna bilden tycker jag är så fin, man ser verkligen hur New York ser ut på kvällen. Solen börjar gå ner och så kan man se på bussen massvis med Rangers fans som laddar upp inför en match!




  Rebecka Vigren - Fotoblogg

Kul! Hoppas på att kunna resa dit till hösten eller vintern :)

2012-06-29 @ 21:18:36
Hemsida: http://www.rebeckav.blogg.se

  None None

SNÄLLA VISA MASSA!!!!!!!!!! pga ska dit i augusti och har redan gått igenom ditt researkiv från NY en jäkla massa gånger heh Och btw, vad var det bästa med resan? vad ska man se??

Svar: HAHA CATTT!!!!!!!! jag kommer inte visa alla eftersom det är lite familjebilder och massvis men jag vet inte, åk till liberty island där frihetsgudinnan är, och om du gillar att shoppa så tycker jag att soho var mysigt och ja, jaajja det blir nog suuuupppppper! bara att fråga om du undrar nååååågot!
Emma Surell

2012-06-30 @ 03:25:07
Hemsida: http://catrine.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]