UTMANING

2012-11-29 @ 21:47:24 - Texter
Jag blev utmanad av både Lovisa och Emelie så jag blandade frågorna lite grann. Det blev lite fler än elva frågor men men. Tänkte gör detta eftersom jag inte har så mycket annat att blogga om.

Vad vill du döpa dina eventuellt kommande barn?
 
Jag har egentligen ingen aning men något gulligt, inte för vanligt men heller inte för ovanligt. Jag kommer inte på något just nu faktiskt hehe. 

Bästa bloggen?
Jag läser otroligt många bloggar känns det som men mina favoriter är, Lovisas, Michans och Almas

Vad är godast av kanelbulle och chokladmuffin?
Enkelt val, chokladmuffins!! 

Bästa ämne i skolan?
Om du menar vad jag är bäst på så vet jag inte riktigt men de roligaste är, bild, syslöjd, hemkunskap och idrott!

Hur var din senaste födelsedag?
Det var ett tag sedan, i januari. Jag kommer faktiskt ihåg att just den veckan innan var jag extremt trött. Blev sjuk senare den veckan också men sedan på min födelsedag så var det bättre. Åt cheesecake <3333 fick fina presenter m.m. 


Vad önskar du dig i julklapp?

Jag önskar mig inte så mycket egentligen, kläder, one tree hill, någon bok att skriva i typ. hehehe.

Rosa eller grön?
Grön!

Vilka 10 saker skulle du ta med till en öde ö? 
Mamma, pappa, kamera, musik, mat som räcker för alltid, kudde, kniv, eld, filt, båt

Säg 3 saker som du tycker om med dig själv.
Att jag är kreativ, snäll (hoppas jag) och gillar att spela fotboll. :D

Har du någon fobi?
Jag är rädd för hajar och insekter. Läskiga människor m.m. Grodor, sniglar. Fick fobi för grodor efter en bajsade i min hand. Det var vitt med en svart klump i. Fy farao. 

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara och varför?
Oj, vilken svår. Jag tror nog någon från england. Vill så gärna känna hur det känns att prata engelska med brittisk dialekt. Det är sååå fint. Den dagen skulle jag nog prata hela dagen. 

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Jag skulle spara, köpa fina kläder. Men mest spara tror jag. Resa skulle jag absolut göra också, usa, england, austrailen, thailand, japan, ja, överallt.

Vad gör dig glad?
Värme, sommar, snö, fotboll, vänner, foto, glass, god mat, ris, fina kommentarer, snälla människor, att bara vara lycklig. Ingen press eller oro över skolan eller annat. 


Vad stör du dig mest på hos vissa människor?
Jag gillar inte otacksamma människor. Människor som visar tacksamhet är grymma! Sedan kan jag störa mig på småsaker som jag inte ska ta upp här. Men speciellt människor som inte tänker. haha.

Vad tror du händer efter döden?
Jag vill att man ska hamna i värsta paradiset. Inga bekymmer bara lycka. Man är med sina käraste och bara lever det eviga livet. Det skulle vara häftigt om paradiset vare på molnen. Men egentligen så tror jag inte det här. Jag vet inte vad som händer egentligen..

Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig?
Att alltid vara lycklig, inga oroligheter eller stress, att vinna lite pengar så att man har så det räcker och blir över och tillslut, ehhhhh att jag fick mitt drömrum. Stort, walking closet, kläder ååhhh. 


Jag utmanar alla som vill bli utmanade och ni får gärna svara på de frågorna jag svarat på!




  ALMAS

Åh du är en av mina favoritbloggare också!

Svar: (: åhhh men almis då!
Emma Surell

2012-11-29 @ 22:36:32
Hemsida: http://almawiola.blogspot.com

  Sofia

Då känner jag mig utmanad, haha ;) Tack för en fin blogg förresten!

Svar: Vad roligt!! :D Tack!
Emma Surell

2012-11-30 @ 10:08:36
Hemsida: http://tsvphoto.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]