HÄR OM NATTEN

2012-09-07 @ 10:59:00 - Natur/Landskap

tidsinställt - fortfarande på gotland

Jag måste berätta en lite rolig grej som hände här om natten. Jag går och lägger mig, somnar. Sedan så vaknar jag och måste gå på toa, när jag kommer tillbaka så slår jag i, uppe på foten på en grej som ligger på marken, det gjorde så sjuuukt ont...

Sedan somnade jag igen, och typ vaknar av att jag ska lägga mig ner och sova men då slår jag huvudet i golvet(?). Jag tänker inte så mycket mer på det utan reser mig upp och lägger mig i sängen igen. Sedan på morgonen så kommer jag på vad som hänt. Haha! Jag måste ha satt mig upp i sömnen och när jag ska luta mig ner igen så lutar jag lite snett och faller ner på golvet! Haha! Är lite stel i nacken och axeln nu!

Har ni varit med om någon liknande?



  MICHANS [CORNER]

HAHAHAAA!! Emma! Du är bara för roolig!! 8D

Svar: ;)
Emma Surell

2012-09-07 @ 16:13:36
Hemsida: http://michanscorner.blogg.se

  Simon Glimholt

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Emma Surell

2012-09-08 @ 13:07:17
Hemsida: http://simonpixel.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]