LÄS

2013-04-23 @ 18:30:00 - Blandat
Nu har jag bestämt mig för att jag ska ta en bloggpaus. Jag vet inte riktigt hur eller hur länge men ett tag iallafall. Det kanske blir så att jag bloggar lite då och då men just nu så känns det som att jag lägger in gamla bilder bara för att. Tills jag köper en ny data med photoshop så kommer bloggandet vara väldigt dåligt. Efter det tror jag att jag kommer att göra om min blogg till mer än bildblogg, nästan bara foton. Passar mig bättre. Jag hoppas nu att ni inte lämnar mig i sticket nu bara för att det blir en paus. I´ll be back!




  Anna

Alla behöver ju ta en paus ibland, så det är du värd! ;)

Svar: åh, tack snälla!
Emma Surell

2013-04-23 @ 20:06:10
Hemsida: http://aanniiss.devtote.se

  erika

Hoppas du får det riktigt bra under bloggpausen! Kom gärna tillbaka! ;)
Ha en riktigt fin vår!
Kram

Svar: tack ska du ha!!
Emma Surell

2013-04-23 @ 20:36:13
Hemsida: http://uppblandmolnen.devote.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]