COLORLESS_WIND

2013-08-10 @ 16:28:35 - Blandat


Några utav er har säkert redan sett detta, andra inte. Jag har ett instagram konto där jag lägger upp vardagsbilder på (@emmasurell) sedan har jag ett nytt där jag endast lägger upp mina foton på (@colorless_wind).

Skulle verkligen vara roligt om ni kikade in på mitt nya konto @colorless_wind och kanske följer mig? who knows.



  Elin

jag undrar hur du gör så att bilderna inte blir kvadratiska, utan får en slags ram på sidorna på instagram? är det någon speciell app, eller?

Svar: Ja det är en speciell app, det finns många. Den jag använder heter InstaSquare Maker men jag har en samsung. Sedan vet jag att folk som har Iphone använder Whitagram bland annat! :)
Emma Surell

2013-08-13 @ 12:14:43


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]