ÖNSKELISTA 13

2013-12-10 @ 20:37:38 - Dagbok/Vardag

Jag har egentligen haft min önskelista redo ett bra tag men har bara inte hunnit lägga upp den här. Detta året önskar jag mig mest saker som jag känner att jag behöver. Så som smink och klädesplagg som behöver bytas ut. Men jag önskar mig också saker som jag verkligen vill ha. Vi får väl helt enkelt se vad jag får! 



  Elin

Vart är svarta t-shirten uppe i högra hörnet ifrån? Sjukt snygg!

Svar: Jag tror den är från urban outfitters! (:
Emma Surell

2013-12-10 @ 21:32:52
Hemsida: http://geniet.blogg.se

  Amanda

Vart är de ljusa boyfriendjeansen från? :)

Svar: De är från choies! (:
Emma Surell

2013-12-15 @ 18:20:37


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]