RESEPLANER 2013

2013-01-09 @ 17:21:27 - Resor
Under 2013 kommer jag göra många roliga saker. Bland annat kommer jag resa lite grann så jag tänkte berätta för er vad som just nu är inplanerat.

London. På sportlovet ska jag åka till London några dagar. Inte alls lång tid men det räcker. Jag har redan varit i London några gånger men jag tröttnar aldrig. Favoritstad.


Barcelona. På påsklovet ska jag på träningsläger i Barcelona med fotbollslaget. Vi kommer spela fotboll, bo fint, bada, sola, kanske gå på fotbollsmatch. Det kommer iallafall bli roligt!
 

Mallorca. I sommar ska jag och familjen antagligen till Spanien igen. Förra året åkte vi aldrig på en riktig solsemester så det är vad det blir iår. Det är inte helt säkert att vi ska åka men nästan. 

Detta är inplanerat just nu iallafall men vi får se vad som händer. Ska ni resa någonting 2013?



  Rebecka Vigren - Fotoblogg

vad härligt! jag hoppas verkligen att jag kan dra iväg till New York i slutet av maj, förmodligen blir det så :)

Svar: Åh, vad roligt!! Jag längtar tillbaka dit!
Emma Surell

2013-01-09 @ 18:21:10
Hemsida: http://www.rebeckav.blogg.se

  Sara

Åh Mallorca är ju ett så otroligt fint ställe!
För min del blir det en weekend i Amsterdam och två veckor i USA! :)

Svar: Åh vad roligt för dig!!
Emma Surell

2013-01-09 @ 19:00:53
Hemsida: http://cornwall.blogg.se

  Ebba Molin

Åh så roligt, älskar att resa!

2013-01-09 @ 20:32:51
Hemsida: http://ebbali.blogg.se

  Emilia

älskar din blogg!
Jag skall resa till london och USA helt själv i sommar. Kommer vara borta i 5 veckor :) Jag ÄLSKAR london, du måste gå till en frozen yoghurt bar i covent garden som heter SNOG, det är det bästa som finns! :D

Svar: Tack ska du ha!! Gud så roligt för dig och tack för tipset! :D
Emma Surell

2013-01-09 @ 21:19:44

  Hilda

Ska också till London på sportlovet, och så ska jag åka till Spaninen precis innan sommarlovet! Har du tips på vad man kan göra i London? (Affärer, marknader T.ex):))

Svar: Vad roligt!! Oxford street har väl i princip alla affärer. Men helt ärligt så har jag inte så stor koll. Allt är bra!!
Emma Surell

2013-01-09 @ 22:53:40
Hemsida: http://hildasfoton.blogg.se

  Amanda Cleréus

åh, vad härligt med resor! Jag ska också till London (första gången!) i början av sportlovet. Längtar ihjäl mig! Och i sommar kanske vi kan till Kroatien och segla! Om det blir av så kommer det bli så grymt häftigt!

Svar: Vad roligt för dig!! :D
Emma Surell

2013-01-20 @ 21:59:42
Hemsida: http://amandaclereus.blo.gg/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]