VECKORNA I JUNI

2013-06-19 @ 14:45:55 - Dagbok/Vardag
Eftersom jag inte bloggat så bra den senaste månaden så har ni inte riktigt fått veta allt jag har gjort. Därför tänkte jag ta och berätta lite kort om några av sakerna som hänt.

Balen
Att jag gått på bal visste nog de flesta utav er eftersom jag lagt upp några bilder från det. Jag hade då bal i början av juni, alla klädde upp sig och blev jättefina. Här under är några mobilbilder som ni inte sett.


Annorlunda dagen
Denna dag har vi i skolan varje år. Alla klär ut sig och iår klädde min klass ut sig till 80-tal och vet ni vad? Vi vann bästa utklädnad!!


Rix FM Festival
I söndags var jag och mina kompisar på rix fm festival i kungsträdgården. Det var väldigt roligt och några utav artisterna vi såg var Olly Murs, Ulrik Munther, Anton Ewald, Mando Diao och Danny. Men något utav det bästa var att mitt i festivalen började det ösregna och hagla. Man blev verkligen helt dyngblöt vilket gjorde allt mycket roligare.


Gröna Lund
Igår, tisdag så var jag på gröna lund och jag kan stolt säga att jag för första gången åkte fritt fall! Det var en rolig dag med mycket mat och glass. Tyvärr så måste jag säga att den nya eclipse var en besvikelse. Inget speciellt överhuvudtaget.

 
Sedan så har jag gjort massa annat roligt denna månad. Slutat nian, haft en mysig picknik med klassen som ni förövrigt kommer få lite bilder ifrån så fort jag får de av min kompis. Min brorsa har tagit studenten och massa annat.

Nu under sommaren kommer jag nog fota mycket men kommer nog inte ha så mycket tid och lust med att sitta inne och blogga. Vi får helt enkelt se hur mycket bloggning det blir men självklart så kommer ni få lite!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]