FAVORIT SERIER

2013-03-05 @ 17:46:05 - Tips
Jag fick en fråga om jag kunde berätta vilka mina favoritserier är och självklart så kan jag göra det. Tyckte även att det var lite roligt med gifs från serierna precis som Alma gjorde för ett tag sedan.




One tree hill är min absoluta favoritserie. Jag har sett klart alla nio säsonger men jag tittar om lite då och då. Den handlar om livet egentligen, man får följa några personer i flera år och det händer mycket hemska och bra saker. Om ni inte redan har sett serien, se den!


Pretty little liars är en annan riktigt bra serie som handlar om fyra tjejer och massa annat. Den tredje säsongen håller just nu på att sändas och det är så spännande. Ibland sitter man och håller för ögonen för att det är lite läskigt. Den är verkligen super så titta, man vill verkligen veta vem A är nu!



Gossip girl har jag böjat se på sista tiden. Har inte hunnit jättelångt men jag gissar att många av er vet vilken serie det är. Den är iallafall se värd!


Sedan tittar jag på lite serier på MTV ibland, men annars är nog dessa mina favoriter. Har ni några serier att tipsa mig om?




  Elin Fredriksson

Åh, pretty little liars är så himla bra! :D

2013-03-05 @ 18:28:00
Hemsida: http://eelinfredriksson.blogg.se

  Lisa

Ååh One tree hill, såååå bäst! Älska de!! Har också sett alla nio säsongerna! :D bästa serien tycker jag! :)

2013-03-05 @ 18:58:06

  Jullan Svensson - foto, vardag & mode

THE VAMPIRE DIARIES, om du börjar kolla kan du inte sluta! Världens bästa serie !
kramis ♥

btw, kommer det upp mer london bilder? :)

Svar: ja det kommer upp fler när jag redigerat klart de!
Emma Surell

2013-03-05 @ 19:19:02
Hemsida: http://www.svenssonjullan.blogg.se

  Hanna

åh helt klart dom bästa serierna!! + The O.C förstås ;)
haha ja man vill verkligen veta vem A är i pll, och vad håller spencer på med, gaah är så nervös!

2013-03-08 @ 21:08:49
Hemsida: http://lalahannah.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]