DON´T GIVE UP

2014-01-07 @ 20:03:43 - Självporträtt

Blogglusten ligger på botten nu. Jag känner mig trött, mestaldels pga mina svullna bihålor som jag haft i drygt tre månader men även pga ryggen (ryggproblem i övre delen) och nu även att skolan börjar. Det känns alltså väldigt segt just nu men det blir snart bättre. Förhoppningsvis så får jag någon medicin mot mina bihålor snart som gör att jag kommer känna mig 100 gånger bättre.

Annars så känner jag för förändring här på bloggen. Jag vet inte hur men jag bara känner att den är tråkig nu. Vi får se hur det blir när jag känner mig bättre. ♥



  My

Vilka fina bilder! (:

2014-01-07 @ 20:24:36
Hemsida: http://myyfransson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]