inspiration

2015-02-22 @ 19:21:16 - Inspiration
pinterest

Så fruktansvärt skönt med sportlov. När jag kom hem i fredags kändes det otroligt bra, alla jobbiga läxor avklarade samt en hel vecka framför sig full med vila. De senaste dagarna har jag städat och rensat i mitt rum. Mycket slängdes och mer kommer det nog att bli. Jag älskar inredning och skulle verkligen vilja ha ett jättemysigt och fint rum men tyvärr går det inte riktigt då jag har ett väldigt litet rum. Tänk att ha liknande rum som ovan, walk in closet, fina citat på väggarna, ljusslingor, kartor, stora ytor m.m. Det ska jag ha en dag.

Imorgon kommer fina Shawn Mendes ha en konsert här i Sverige och jag vill så gärna gå. Dock fick jag ingen biljett när de släpptes så tyvärr kan jag inte gå. Han är så otroligt duktig och har så fin musik men får inte deppa för det. Om jag sätter på mig hörlurar och blundar så kan jag låtsas att jag är där eller nåt. Ni som ska gå, ha det såååå mysigt!

 
 




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]