senaste dagarna

2015-02-09 @ 18:57:00 - Dagbok/Vardag


Tänkte bara skriva lite om vad jag har gjort de senaste dagarna. I lördags så spelade jag fotbollscup och vi vann hela skiten! Kändes skönt att äntligen komma etta. I söndags så kände jag att det verkligen behövdes en dag att bara ta det lugnt och plugga. Och sedan idag efter skolan drog jag till hälsofrid där jag skulle på massage för mina axlar, nacke och huvud. Har haft problem med huvudet i drygt ett år så hon checkade lite hur min nacke och axlar m.m. såg ut. Det första hon sa var att jag var otroligt stel och sedan jämförde hon mina muskelknutor med en människa som jobbat på kontor i 50 år. Hon sa även att jag var hennes värsta fall för dagen. Det kändes väldigt skönt att få bekräftat att det faktiskt är någonting som inte är rätt med min kropp. Nu hoppas jag bara på att hennes massage verkligen kommer hjälpa mig. 




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]