SKO PROBLEM

2012-06-27 @ 12:10:29 - Dagbok/Vardag
Ni vet skorna jag fick hem i förrgår, det visade sig visst att de var för små, haha så typiskt mig. De ena satt väl hyffsat men ett par var alleles för små så nu får vi se hur det blir. Det är massa krångel med att skicka tillbaka de + att det kanske inte ens finns i min storlek ändå så vi får se helt enkelt. I värsta fall får jag sälja de, bajs.

Jag har alltid så himla otur, bajs, bajs, bajs. 



  Anonym

Vilka var för små? Vilken storlek och ska du sälja de för samma pris som du köpte?

Svar: Jag har inte riktigt bestämt mig men kanske ska sälja båda och priset vet jag inte riktigt, vi får se!
Emma Surell

2012-06-27 @ 13:56:12

  Elina Goes Crazy

Åh jag är så GALET intresserad om du ska sälja creepersarna! Skulle vara tacksam i all oändlighet isf! Älskar din blogg btw, riktigt grym :D

Svar: Haha! Vi får se! Men vilken storlek har du? Det är iallafall ett par små 39or! :)
Emma Surell

2012-06-27 @ 18:11:42
Hemsida: http://elinagoescrazy.blogg.se

  Elina Goes Crazy

Hmm, jag brukar nog ha storlek 38, så om dom är små i storleken kanske det funkar! Maila mig gärna om du bestämt dig för att sälja dom, elr skriv det här elr nått. Köper ju lätt, om det är ett rimligt pris :DD

Svar: Vad skulle du betala då? :)
Emma Surell

2012-06-27 @ 21:34:02
Hemsida: http://elinagoescrazy.blogg.se

  Elina Goes Crazy

200-250 tror jag ungefär:D

Svar: Okej! Eftersom att många sånna här skor kostar hyffsat mycket så tror jag att jag kommer försöka att sälja de för högre tyvärr!
Emma Surell

2012-06-28 @ 10:48:52
Hemsida: http://elinagoescrazy.blogg.se

  Elina Goes Crazy

okej:( Men hör av dig om du sänker priset! ;)

2012-06-28 @ 11:55:56
Hemsida: http://elinagoescrazy.blogg.se

  Anonym

Vilken storlek har du i spikloafersen? Skulle vara intresserad om du sålde de! Jag har letat efter såna sjukt länge!

Svar: Det är storlek 39! Men jag är inte säker på om jag ska sälja de!
Emma Surell

2012-06-28 @ 22:35:41


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]