THREE THINGS

2012-05-18 @ 11:02:00 -

- Jag har haft två djur, två kaniner. Men de dog för några år sedan. Deras fina namn var Pepzie och Lina. Pepzie tror vi knäckte nacken medan Lina blev avlivad. 

- Jag tror jag har supertänder. Jag har aldrig fått något hål även fast jag äter onyttheter i massor. Okej jag småäter inte men på helgerna, ja då smäller det. GLASS I STORA LASS!

- Jag kommer hem imorgon! Från New York om ni inte redan visste det. Men då ska jag direkt till min vän Annikas special kalas som varar i mer än ett dygn. Så kommer inte kunna uppdatera direkt utan blir tidsinställt. 


Jag är fortfarande i Usa, detta är tidsinställt






  Amaia

Vilken fin bild på dig ^^



Prövade vara modell för en kompis och skulle bli glad om du hade lust att titta in min blogg och lämna en kommentar på vad du tycker om bilderna :D

Kram o ha en superbra dag :D

2012-05-18 @ 22:40:11
Hemsida: http://xmajis.blogg.se/

  Louise - Fotografi

Jag har också supertänder, hihiihhi.

2012-05-18 @ 23:06:00
Hemsida: http://louisejorgensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]