BLOGGSNACK

2012-11-15 @ 17:14:56 - Natur/Landskap

Jag har bestämt mig för att blogga när jag vill och jag har tid. Jag vill inte blogga bara för att liksom. Då blir det bara dåligt och tråkiga inlägg. Jag hoppas att ni förstår. Så när jag har något att visa er eller blogga om så gör jag det helt enkelt och när jag inte, så gör jag inte det. Så enkelt är det. Jag hoppas verkligen att ni inte slutar läsa bloggen bara för det utan jag hoppas verkligen att ni stannar! puss på er!




  Rebecka Vigren - Fotoblogg

Jag tycker det låter jättebra! Bättre att satsa på en kvalitéts blogg än en med många uppdateringar :)

Svar: Vad kul att du tycker det är bra! :D:D
Emma Surell

2012-11-16 @ 13:00:26
Hemsida: http://www.rebeckav.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]