BREAKING DAWN

2012-11-19 @ 16:17:30 - Dagbok/Vardag

Igårkväll såg jag och mina vänner sista delen av twilight, breaking dawn part 2. Jag tycker att den var bra, tråkigt att filmerna är slut nu men jag tycker att den hade ett bra slut. Tyvärr så gick den väldigt snabbt, kändes som att den var väldigt kort. Allt var bra men det hade varit kul om den var lite längre! Ni som inte har sett den, gör det!



  Rebecka Vigren - Fotoblogg

Själv tycker jag böckerna är bra (förutom fyran) men filmerna lever inte alls upp till böckernas standard! Kirsten Stewart är en riktigt dålig skådespelare och även om Robert Pattinsson är duktig i många andra filmer (fastän jag små-hatar hans personlighet) så kommer han inte fram till sin fulla potential i dessa filmer. Dock kommer jag även se sista, men lägga ut en hundralapp för att se den på bio kommer jag nog inte göra ;)

2012-11-19 @ 17:27:21
Hemsida: http://www.rebeckav.blogg.se

  Emelie

Jag får inte se den :( Vill så himla gärna, längtat ihjäl mig och så blir det femtonårsgräns.

Svar: Åhhhh, jag kan förstå hur du känner! Skulle bli pissur. Men om du inte är jätteung så kommer du nog in. Väldigt många som inte är 15 kommer in! :)
Emma Surell

2012-11-19 @ 20:22:56
Hemsida: http://sockerhornan.blogg.se/

  Emelie

Är tolv så... ;)

Svar: :(
Emma Surell

2012-11-21 @ 18:16:48
Hemsida: http://sockerhornan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]