HELGEN

2013-11-26 @ 20:04:00 - Dagbok/Vardag
Detta var min helg:

I söndags var jag en stund på fotomässan med Michan och Moa. Vi tittade runt på alla fina utsällningar och lyssnade på bla Alma när hon pratade om sina bilder. Hon var jätteduktig och hennes bilder är ju bara för fina! Annars såg vi flera personer vars bloggar vi läser och det var faktiskt väldigt roligt, trots att vi inte riktigt vågade fram för att hälsa, haha! 

I söndags kväll var jag på Catching fire och den var verkligen hur bra som helst. Jag älskar hungerspels-serien och längtar redan till nästa film. Det enda jag kan säga är, om ni inte sett den redan, se den!

Igår, måndag kom One directions nya album ut och jag har lyssnat på det hela tiden sen dess. Det är verkligen jättebra och jag längtar verkligen så mycket till nästa sommar då jag ska se de live, två gånger!!
 
 





  alma

åååh puss på dig! <3

2013-11-27 @ 14:16:20
Hemsida: http://almawiola.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]