PÄRLOR OCH HÖRLURAR

2012-08-12 @ 17:59:24 - Kläder/Mode
Den senaste trenden verkar vara att trä pärlor på sina hörlurar så det är det jag har pysslat med på förmiddagen. Tyker faktiskt att det är riktigt snyggt. Än så länge så har jag bara satt pärlor på nedre delen, vi får se om jag kanske fortsätter uppåt. Men jag kommer nog ha det såhär ett tag.






  Ctina

sv: haha neej? Vad kul! Den var toppen :)

Gillar bilderna!

2012-08-12 @ 23:25:50
Hemsida: http://ctinasunnegardh.blogg.se

  Maja

Hej!
Hur fick du på pärlorna? är inte ploppen, som man sätter i telefonen för tjock, så att pärlorna inte gick att få igenom?
Hade du en annan sorts pärlor än de typ vanliga plastpärlorna?

Gillar din blogg! :)

Svar: Först, tack för att du gillar min blogg! :) Precis, den är för tjock så du liksom klipper isär pärlan så att du bara kan trä på den liksom! :)
Emma Surell

2012-08-14 @ 16:07:47


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]