SVAR

2012-07-30 @ 13:27:07 -
I frågestunden jag hade så fick jag väl inte direkt så många frågor (haha). Men jag tänkte ta och svara på dem jag fick nu.


Vad är det bästa du vet?
Det bästa jag vet är att vara glad, och det är jag speciellt när jag får spela fotboll, vara ledig, vara med kompisar, fotografera, få fina kommentarer och leva livet! ;)

Vem är din bästavän?
Jag har inte bara en endaste bästavän utan jag har flera underbara vänner!



Favoritblogg?
Jag läser massvis med bloggar och har ingen direkt favorit men av de jag läser så gillar jag Lovisas, Michans och några novellbloggar mest!

Favoritmat?
Jag älskar ris, så det är min favorit. Kan äta ris till allting, typ. Men det är så gott!

Kan du visa tre av dina favoritbilder du tagit?
Jag tycker det är så otroligt svårt att välja sin favoritbild men här kommer några jag gillar lite extra:



Vad har du för mobil?
Jag har en Iphone 3gs.

Vilket är ditt dröm/favorit objektiv?
Mitt favoritobjektiv som jag har är mitt 50mm men mitt dröm objektiv.. humm, jag vet inte exakt men ett med stor bländare och bra zoom tror jag. Men det är svårt det där!

Jordgubbar/Smultron?

Blir du lätt brun på sommaren?
Nej! Absolut inte. Jag blir typ aldrig brun, haha!







Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]