MYSELF

2013-02-20 @ 14:26:25 - Dagbok/Vardag

Jag har varit hemma idag igen, har snart inte varit i skolan på en vecka. Men faktiskt så tror jag att jag ska till skolan imorgon, känner mig mycket bättre idag. Börjar bli väldigt less på att vara sjuk så det är skönt att må lite bättre. Vi hörs!



  Lina

Hur gör du när du laddar upp gif bilder? Har försökt hur många gånger som helst och har även sökt på hur man gör det och det står att man ska ladda upp som en vanlig bild men det funkar banne mig inte!! :( Hur gör du?

Svar: Jag laddar upp som en vanlig bild, det funkar för mig!
Emma Surell

2013-02-25 @ 18:36:58
Hemsida: http://daysbylina.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]