RUM PLANER

2013-02-12 @ 19:22:44 - Dagbok/Vardag

Inom en kort tid så kommer mitt rum förhoppningsvis förändras en aning. Det är några som frågat om jag kan visa mitt rum och isånnafall så kan jag göra det efter det är klart! Eftersom mitt rum är så litet så går det inte att göra så mycket men det vi ska göra kommer bli asgrymt! Jag ska måla en vägg och bygga om garderoben lite grann. Ni får helt enkelt se när det är klart!!



  Michaela

Vill se nuuuuuu!! :D
Ska du riva upp den lilla väggen vid minirummet så det blir mer som en öppning????? NYFIKEN!

Svar: hahah. neeee det går inte tyvärr :(:(:(: men lite annat!!!
Emma Surell

2013-02-12 @ 20:39:36
Hemsida: http://michanscorner.blogg.se


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]