LEVIS 501

2013-03-03 @ 15:21:00 - Kläder/Mode


Ett mål jag hade innan London var att hitta snygga levis shorts och det gjorde jag. Här hemma kostar de ca fem-sex hundra men de jag hittade kostade två-tre hundra vilket var väldigt bra. Den affären jag köpte dessa i var värsta himmelriket, shorts överallt, jeansjackor och bara massa vintagekläder. ♥♥♥♥♥♥♥ 



  karin

vad heter affären?!

Svar: Jag kommer tyvärr inte ihåg vad affären hette eftersom nästan alla affärer runt den innehöll ungefär samma saker men åk ut till tunnelbanstationen liverpool street! :)
Emma Surell

2013-03-03 @ 16:35:48

  Anna

Jag ska till London i påsk och jag har aldrig varit där förut.
Vad tycker du är ett måste att göra bär man är i London och vilka affärer ska man gå in i? :D

Svar: Gud vad roligt! Vädret kommer nog vara skitbra då! Måsten, ehhm, jag tycker att man ska åka och titta på big ben och london eye, kanske gå på madame tussauds, fika på starbucks!! men shopping, antingen oxford street där typ alla affärer finns men annars shopping gallerian westfield som ligger i stratford. Om du gillar väääldigt billiga kläder så borde du gå till primark. Väldigt billigt!!
Emma Surell

2013-03-03 @ 17:36:38

  Anna

Tack så mycket! :D

2013-03-04 @ 22:52:22


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]