life

2015-02-06 @ 22:56:21 - Dagbok/Vardag
tumblr

Att komma hem från skolan idag kändes som en vinst, haha. Klarade av min redovisning och ska nu i helgen lämna in en annan stor uppgift. Känns skönt att kunna släppa det. Åkte en sväng till Frida där vi bakade cupcakes och hade det trevligt och sedan efter det när jag kom hem slängde jag mig i soffan för att titta på one tree hill, min terapi. 

Livet kan vara väldigt tungt ibland och i de lägena måste man verkligen fokusera på det positiva i ens liv. Jag har mycket att se fram emot detta år och i mitt liv. Jag vill bli den person jag vill vara, en kreativ, positiv människa som klarar sig själv. Och så vill jag resa. Nu är jag trött så jag tänkte sova och drömma mysiga drömmar. 




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]