2015

2015-01-01 @ 16:57:24 - Blandat
Hej! Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Jag avslutade mitt bloggande förra året i mars och sen dess har jag helt enkelt inte orkat med att blogga. Det har varit väldigt skönt att inte behöva tänka på bloggen men samtidigt saknar jag att kunna skriva samt att kunna titta tillbaka på allt man gjort så därför bestämde jag mig för att jag ska börja blogga igen. Jag vet dock inte hur mycket eller så men förhoppningsvis så tappar jag det inte helt som förra året. 

Det har hänt mycket 2014, både dåligt och bra. Jag skulle inte kalla det året mitt bästa då jag varit sjuk varenda sekund (lång historia) men trots det så har jag gjort det bästa av situationen och skrapat ihop många fantastiska händelser. Jag hoppas dock att 2015 blir bättre och att det är året då jag blir frisk och all skit rinner av en. 

 
 




Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]