body

2015-01-28 @ 19:50:57 - Självporträtt
 
För det första har jag tappat bort min fjärrutlösare. Blev så irriterad idag då jag tänkte fota men så när man precis gjort sig i ordning så hittar man den inte.. Hoppas verkligen den dyker upp snart för jag vill inte köpa en ny, i sånna fall blir det den tredje för mig. Tappade bort min i sommras också, stupid. 

För det andra var jag på Åland i helgen med laget. Vi spelade en cup där och vann hela skiten! Dock var det väl inte den svåraste cupen men en vinst är alltid en vinst.

Idag har jag varit ledig då vår lärare var sjuk så det var väldigt skönt. Pluggade och latade mig i princip hela dagen. Jag känner mig så dålig på att blogga. Haha, jag har glömt hur man gör och vad man ska skriva. Blir mest strunt känner jag. 



  Jolin Berg

Så fina bilder!

Hoppas du hittar fjärrutlösaren :)

Svar: Tack! :)
Emma Surell

2015-01-28 @ 19:52:03
Hemsida: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg uppgifter?

E-mail: (bara vi som ser)

Hemsida:

Din text:

Trackback

Om



Emma
- 18 -
  Stockholm

  bloglovin

Kontakt: [email protected]